Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Μαθηματικές Πράξεις ...

Ένας μαθηματικός αφήνει ένα γράμμα στην σύζυγό του:
"Αγάπη μου, ξέρεις πόσο σε αγαπώ, αλλά τώρα που είσαι 54 χρονών δεν μπορείς να μου ικανοποιήσεις κάποιες ανάγκες, για αυτό το βράδυ εγώ θα είμαι με την 18χρονη βοηθό μου στο ξενοδοχείο Olumpus. Θα έρθω μετά τα μεσάνυχτα...
Φιλάκια, ο άντρας σου."
Πηγαίνει λοιπόν ο άνδρας στο ξενοδοχείο και εκεί παίρνει ένα φαξ από την γυναίκα του:
"Αγάπη μου επειδή είσαι και εσύ 54 και δεν μπορείς να μου καλύψεις όλες τις ανάγκες, να ξέρεις ότι αυτήν τη στιγμή θα είμαι στο ξενοδοχείο Astra με τον 18χρονο που καθαρίζει την πισίνα. Και αφού ως μαθηματικός θα ξέρεις ότι το 18 μπαίνει περισσότερες φορές στο 54 παρά το 54 στο 18, μην με περιμένεις, θα αργήσω!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...