Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Ξυπνάει ένας Τύπος...

Ξυπνάει ένας τύπος, σηκώνεται από το κρεβάτι ζαλισμένος και πάει στο μπάνιο να πλυθεί, χωρίς να θυμάται ποιος είναι και τί του συμβαίνει. Κοιτάζεται στον καθρέπτη και αναφωνεί αηδιασμένος:"Όχι, ρε γαμώτο μου είμαι άσχημος".Βγαίνει από το μπάνιο μπερδεμένος, κοιτάζει γύρω του και βλέπει πως βρίσκεται σε ένα τροχόσπιτο."Όχι ρε γαμώτο είμαι και φτωχός;"Πάει να φτιάξει ένα καφέ να θυμηθεί τι του συμβαίνει και βλέπει ένα μουστακαλή να του λέει:"Καλημέρα αγαπούλα μου".Τρελαίνεται, δεν το πιστεύει."Είμαι Γκέϊ;", αναρωτιέται.Κάθεται να πιεί τον καφέ του και του λέει ο μουστακαλής: "Πήραμε και μαθηματικά το πρωτάθλημα λέει η εφημερίδα"."Ε όχι ρε γαμώτο μου, είμαι ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...